Tagage maksimaalne tööaeg ja kättesaadavus
RVM Systems’i teenindusprofessionaalide meeskonna peamine eesmärk on pakkuda turuliidri tasemel tuge meie klientidele, et võimaldada nende RVM-ide optimaalset töökorrasolekut.
Kohalik tugi oma teenindustehnikutega
Pakume paigaldust, hooldust ja teenindust oma teenindustehnikute ning täielikult koolitatud ja sertifitseeritud partnerite tehnikute abil. Vastavus on äärmiselt oluline – järgime tööstuse regulatsioone ja ohutusstandardeid. Pakume põhjalikke, kõikehõlmavaid ja kliendile kohandatud teeninduspakette, sealhulgas kaug- ja kohapealset tuge. Meie tehnikud pakuvad ka kliendile kohandatud koolitust, kuidas meie RVM-e kasutada.
Kuigi teenindus- ja hooldusprogrammid võivad olla kohandatud, sisaldab teenuste üldine loetelu järgmist:
- 1
Kaugjälgimine ja korrigeerimine:
Masina oleku ja jõudluse 24/7 jälgimine ning kaugsekkumine vajadusel. - 2
Kliendi kaugtoetamine:
Kasutajatele abi ja juhendamine hooldustavade ning probleemide lahendamise osas. - 3
Ennetav hooldus:
Regulaarsed kontrollid ja planeeritud teenindamine rikete vältimiseks. See võib hõlmata kuluvate osade vahetamist ja seadistusi. - 4
Korrektiivne hooldus:
Remonditööd, mis tehakse pärast riket, eesmärgiga taastada seadmete funktsionaalsus kokkulepitud teenindustaseme aja jooksul. - 5
Koolitus:
Kui me tarnime ja paigaldame oma RVM-id, pakume ka koolitust poe personalile, et tagada masinate tõhus toimimine.